• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,37
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,37
  • 23.07.15, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü

Vana ütlust “seks müüb” on aastakümneid kasutatud televisoonis ja reklaamides vürtsi lisamise ettekäändel. Uus uuring lükkab selle väite aga ümber, vahendab CNBC.
Uuring: seks ja vägivald reklaamides ei müü
  • Foto: EPA
Seks ja vägivalt ei müü reklaamides ning see võib lausa potentsiaalseid kliente eemale peletada, selgub uuringust.Ameerika Psühholoogia Assotsiatsiooni poolt avaldatud uuringu käigus uuriti 53 eraldiseisvat uuringut, mis hõlmas kokku 8489 osalejat ning selle eesmärgiks oli uurida kui efektiivne on seksuaalne ja vägivaldne reklaami kontekst.Teadlased leidsid, et kuigi seksuaalset või vägivaldset alatooni kandev reklaam äratas inimestes tähelepanu, mäletati reklaamist vaid seksi ja vägivalda, mitte reklaamitud toodet.Brände, mida reklaamiti vägivaldsusele kalduvate reklaamidega, mäletati vähem ning neid hinnati vähem meeldivaks, samuti ei ostetud neid nii suure tõenäosusega kui vägivallatu meedia kaudu reklaamitud kaupu.Seksuaalse alatooniga reklaamide puhul halvenesid tarbijate brändimälu, suhtumine ning ostukavatsused.Uuringu autorite kohaselt on reklaami üldiseks eesmärgiks tõsta teadlikkust tootest, brändi kuvandit või kasvatada tarbijate hulgas brändilojaalsust.“Reklaamijad suudavad need eesmärgid saavutada vaid juhul, kui reklaam suudab saavutada kasvõi natuke tarbijate piiratud tähelepanust. Kui inimesed isegi ei märka brändi reklaami, siis on see läbikukkunud,” märkisid uurijad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele